« برگشت

اطلاعات تماس و احراز هویت

  • سه شنبه, 25th مارس, 2025
  • 03:43am

1- به موجب قرارداد حاضر و حفظ حقوق قانونی خریداران، کلیه خریداران موظف به ثبت اطلاعات و ارائه مدارک هویتی خود به نشاط سرور خواهد بود. در صورتی که نشاط سرور ، در هنگام تکمیل فرآیند خرید و به جهت تسهیل و تسریع امور، اقدام به دریافت و کنترل این مدارک ننماید پس از آن حق دریافت این مدارک همواره برای نشاط سرور محفوظ بوده و با عدم ارائه مدارک در زمان مقرر ، حقوق مالکیتی خریدار ملغی محسوب می‌شود و ضمناً عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیماً بر عهده خریدار خواهد بود. مدارک مورد نیاز اشخاص حقیقی : تصویر کارت ملی، شناسنامه و سایر مدارک احراز محل اقامت مدارک مورد نیاز اشخاص حقوقی : کپی آگهی تاسیس و آخرین تغییرات در خصوص نشانی شرکت و اعضاء هیات مدیره و مدیرعامل تبصره : نشاط سرور  مسئولیتی در قبال کنترل صحت امضاء خریداران و نمایندگان آن‌ها ندارد. 2- به موجب قرارداد حاضر کاربر متعهد است در صورت تغییر اطلاعات تماس خود، آن را فوراً به اطلاع نشاط سرور برساند (و یا از طریق کنترل پنل کاربری اطلاعات خود را بروزرسانی نماید). 3- چنانچه متقاضی در موارد خواسته شده از طرف نشاط سرور از تحویل مدارک امتناع نماید و همچنین سرویس مشترک فعال گردیده باشد نشاط سرور می تواند به صورت یکطرفه سرویس های ارائه شده به کاربر را تعلیق نماید. 4- چنانچه شخصی به جز شخص مشترک نسبت به پرداخت هزینه ها اقدام نموده باشد در آن صورت شرکت تعهدی در قبال پرداخت کننده هزینه ها نداشته و صرفا شخص مشترک را به عنوان طرف قرارداد تلقی خواهد کرد. 5- نشاط سرور جهت تماس با کاربران ، نياز دارد كه همواره مشخصات مندرج در فرم ثبت نام، از قبیل آدرس محل، تلفن تماس و ايميل کاربر را در اختيار داشته باشد. لذا ضروري است كه کاربر در صورت تغيير مشخصات خود، موارد جديد را در اسرع وقت به نشاط سرور اطلاع داده یا در پنل کاربری خود تغییر دهد، در غير اين صورت نشاط سرور هيچ مسئوليتي را در اين رابطه نمي پذيرد. 6- نشاط سرور جهت امنیت اطلاعات بخش کاربری تغییر مشخصات اصلی مانند نام ، نام خانوادگی ، ایمیل و برخی موارد مهم دیگر را مسدود ساخته و تنها با ارسال مدارک معتبر از سمت کاربر این تغییرات توسط شرکت نشاط سرور تنها قابل انجام است. 7- روش ارتباطی مستند نشاط سرور  با کاربر، آدرس ایمیل کاربر که حساب کاربری وی در پنل کاربر ثبت شده است، خواهد بود. 8- روش ارتباطی مستند کاربر با نشاط سرور ثبت تیکت در بخش پشتیبانی با دریافت شماره پیگیری تیکت و یا ارسال نامه و دریافت رسید کتبی از شرکت خواهد بود. 9- شرکت مسئولیتی نسبت به تبعات و خسارات وارد بر کاربری که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را از طرق معتبر به اطلاع شرکت نرسانده است ندارد.